петък, 13 септември 2013 г.

Jesus Christ and St. Mary Magdalene passing trought the streets of Plovdiv




Случайна среща с неподозирано истински Исус Христос, който се разхожда по оранжева препаска по улиците на Пловдив ме разтърси и провокира към размисъл. Първоначалната ми реакция е, че сигурно снимат някакъв филм наблизо. Но когато се оглеадам за камери или снимачен екип няма такова нещо. Исус ме поглежда с поглед, който казва "И какво толкова странно има. Аз съм Исус", а после спира да си побъбри с местен жител- продавач на сувенири в стария град на Пловдив. А когато от съседната улица се задава модерно облечено момиче със бебе в слинг и тръгва редом до Исус, разбирам, че съм проникнал в тотално разместване на времена, епохи и стилове. Така се ражда проектът  ми Jesus Christ  and  St. Mary Magdalene passing trought the streets of Plovdiv. Проектът е в развитие и издирва  и други митологични личности, които по случайност можеш да срещнеш на улицата или в Мола-като Дядо Коледа, Мики Маус или Батман. Проектът вече засне подобни срещи с Васил Левски, който кара яростен мотор във Видин и смята да обхване територията не само на България.

Няма коментари: