
Никола Тороманов-сценограф на „Дзифт“
Не харесвам чиновническо-етнографския подход в театъра, в киното и въобще в изкуството.
В основата беше търсенето на знакови, култови неща, като лозунгите, татуировките, линията на отчуждаването, търсена като визия. С Явор си говорихме да направим култов филм. Култ- „Cool!“Аз много обичам киното още от дете, и добрата новина е, че и след „Дзифт“ продължавам да го обичам. Това ми беше първия филм, за който правя сценографията. Той се появи в момент на депресия, на силна творческа криза. За мен си беше чисто прагматично превижяване. Но в период на криза, човек има шанса да се обогати и да излезе по-силен, променен и зареден. Това се случи с мен след терапията „Дзифт“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар